آنچه که باید در مورد میزبانی وب بدانیم

پنجشنبه 10 آبان 1397
11:35
آسان رایان

منظور از میزبانی وب یا خدمات هاستینگ، سرویسی است که وبسایت شما را در دسترس کاربران قرار میدهد.
هدف این است که وبسایت شما توسط دیگران در اینترنت دیده شود. به منظور تحقق این هدف، شما باید اطمینان حاصل کنید که سایت خود را برروی سروری فعال کرده اید که 24 ساعت روز و 7 روز هفته پویا میباشد. این سرور همان میزبانی وب است. تمامی فایلها و کدها برروی هاست ذخیره شده و زمانیکه بازدیدکنندگان به سایت شما وارد میشوند اطلاعات را از آنجا دریافت میکنند.
اینترنت چیست؟
اینترنت یک سیستم جهانی به هم پیوسته و شامل شبکه های کامپیوتری ای است که به بیلیون ها کاربر در سرتاسر جهان سرویس میدهند. به عبارت دیگر شامل میلیون ها شبکه از شبکه های خصوصی، عمومی، دانشگاهی، تجاری و دولتی میشود که بوسیله سیم، فیبر نوری یا وایرلس به هم متصل شده اند.
اینترنت به دو بخش کاربران (مرورگرها ) و سرورها دسته بندی میشود.
ارتباط میان سرور و کاربران


ارتباط میان سرور و کاربران

مرورگر ها نرم افزارهایی (مانند فایرفاکس و گوگل کروم) هستند که شما از آنها برای دسترسی به اینترنت استفاده میکنید و هر زمان شما به یک وبسایت بروید، مرورگر های شما درخواست هایی را برای دریافت اطلاعات به سرورهای میزبانی وب میفرستند.


[ بازدید : 361 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ارزانترین شرکت سفارش دامنه و فروش هاست است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]